Alternative de tratament pentru menopauză

Black Cohosh

Cohoshul negru este unul dintre cele mai populare și mai studiate remedii naturale pentru femeile care nu doresc să folosească terapia de substituție hormonală sau antidepresive pentru a-și trata simptomele menopauzei.

Black Cohosh este derivat dintr-o plantă din familia buttercup și a fost folosit de secole în tratamentul pe bază de plante al menopauzei. Astăzi se prezintă sub mai multe forme: capsule, tablete sau pulbere.

Se crede că acționează ca serotonina în creier. Efectele sale par să includă reducerea sentimentelor de depresie și reglarea temperaturii corpului.

Conform surselor științifice de la  Centrul Național pentru Sănătate Complementară și Integrală (NNCIH), fost Centrul Național pentru Medicină Complementară și Alternativă, studiile până în prezent rămân insuficient confirmate. În general, eficacitatea Cohoshului negru ca tratament de încredere pentru menopauză nu a fost încă demonstrată.

Vitamina D

Vitamina D este o vitamină importantă pentru reînnoirea oaselor, creșterea normală a celulelor și echilibrul hormonal, ceea ce este foarte important pentru femei în timpul menopauzei.

Vitamina D este adesea denumită „vitamina soarelui”, deoarece corpul nostru o produce atunci când este expus la lumina soarelui.

Pe măsură ce femeile îmbătrânesc, capacitatea lor de a absorbi vitamina D scade, crescând riscul pierderii osoase și nevoia de a include vitamina D în dietă.

Pentru a obține doza zilnică recomandată de 600 de unități internaționale (UI), trebuie să faceți o plimbare timp de 15-20 de minute. Asigurați-vă că vă puneți protecție solară și o pălărie înainte de mers pentru a vă proteja pielea.

Dacă plouă sau nu poți să ieși afară, ia o capsulă de vitamine sunshine.

De asemenea, este important să vă umpleți farfuria cu alimente bogate în vitamina D. Alimentele ca acestea includ sardine, ton, somon sălbatic, lactate fortificate și ouă.

Sunatoare

Printre cele mai populare plante medicinale utilizate pentru schimbările de dispoziție la menopauză, tulburările de somn, depresia și anxietatea, sunătoarea a fost folosită de multe decenii și în multe țări din întreaga lume.  Derivat din planta cu flori sălbatice Hypericum perforatum, frunzele și florile sunt recoltate și uscate și apoi pot fi preparate într-un ceai sau luate sub formă de tabletă sau lichid.

Studiile științifice confirmă că sunătoarea este eficientă pentru tratarea depresiei severe și ușoare.

Asigurați-vă că consultați medicul înainte de a lua sunătoare, deoarece poate interacționa cu alte medicamente și poate avea efecte secundare foarte grave.

Ginseng

Ginseng este o plantă pe care multe popoare (chinezi, coreeni și nativi americani) au folosit-o ca remediu timp de cinci mii de ani. de mii de ani, și pentru a ameliora simptomele menopauzei: oboseală, anxietate și stres.

Puteți lua ginseng într-o varietate de forme, inclusiv ceai, pudră și extract.

Metode alternative

Pentru a ajuta un medic cu experiență să ia o decizie în alegerea unui tratament alternativ pentru simptomele menopauzei. Acest lucru este valabil mai ales dacă intenționați să luați plante sau suplimente.

Sănătatea perfectă și condiția fizică joacă un rol important în reducerea simptomelor. Printre acestea: exerciții fizice, yoga, acupunctură, alimentație adecvată.

Yoga

S-a dovedit și confirmat de mult timp că yoga poate reduce iritabilitatea și depresia cauzate de menopauză. Femeile susțin că tehnica de relaxare și întindere a yoga ajută la stabilizarea stării de spirit, îmbunătățind starea generală de bine.

Încercați yoga o dată sau de două ori pe săptămână pentru beneficii maxime. După ce învățați elementele de bază, vă puteți rezerva ceva timp personal pentru a practica în confortul propriei case.

Acupunctură

Multe femei găsesc ameliorarea simptomelor menopauzei cu acupunctura. Beneficiile acupuncturii sunt numai rezultatul unui efect placebo, dar studiile au arătat că acupunctura poate fi o alternativă rezonabilă și un adjuvant la terapia hormonală pentru femeile care suferă de bufeuri .

Utilizarea acupuncturii cu alte tratamente alternative pentru simptomele menopauzei este justificată. 

Breath Control

Respirația profundă atentă, cum ar fi cea practicată în timpul yoga și al meditației, are un efect calmant asupra minții și poate atenua unele dintre simptomele menopauzei, cum ar fi anxietatea și bufeurile.

De îndată ce simțiți un bufe sau o grăbire, pregătiți-vă. Începeți prin a inspira prin nas numărând până la patru. Țineți-vă respirația numărând până la șapte. Apoi expirați complet prin gură, numărând până la opt.  Încercați să finalizați acest ciclu de încă două ori repetând exercițiul.

Medical Review Judith Marchin, MD.

8 ianuarie 2018 - Autoare Lisa Cappellon

Negarea răspunderii

Acest blog nu este destinat să ofere diagnostic, tratament sau sfaturi medicale. Informațiile de pe acest blog sunt furnizate doar în scop informativ. Vă rugăm să consultați medicul dumneavoastră pentru orice diagnostic și tratament medical și legat de sănătate. Informațiile de pe acest blog nu trebuie considerate un substitut pentru consultarea unui medic. Afirmațiile făcute despre anumite produse în articolele de pe acest blog nu sunt aprobate pentru tratamentul, diagnosticarea sau prevenirea bolilor.

Ți-a plăcut această postare?
0
0
Comentarii la articole
Nicio recenzie
Adaugă recenzia ta

Feedback-ul va fi afișat după moderare.